Viikonloppua vietettiin taas vaihteeksi mökillä. Tällä kertaa siellä porukkaa riitti, ja kasa Ilonalle ennestään tuntemattomia ihmisiä. No ei pitkään mennyt kun ilona oli tutustunut kun oli tuttu paikka ja paljon tuttuja ja sai vapaana rauhassa tutustua :) Myös kummini Tessu palleroinen oli mökillä, ja eivät onnistuneet edes tappelemaan, mitä ne viime kesänä aktiivisesti tekivät kun Tessu ei oikein leiki enää.

600234.jpg

Uusi dummy ostettiin, iha mökki käyttöön ja viikonloppuna ahkerasti treenailtiin noutoa, niin vedestä kuin maaltakin. Tosi varmasti tuo nykyisin järvestäkin käteen asti ja ei hae ennen lupaa. Tosin jos tietää ettei mitään palkkiota (ja ilonalle kun kelpaa vain herkut palkkioksi noudosta) ei edes kehtaa lähteä hakemaan vaan oottaa tyynesti että haen herkkuja taskuun.. 

Hermo meinasi mennä kun ihmiset eivät ymmärrä että Ilonalle EI anneta mitään pullaa tai lettuja tai keksejä, "ainahan niitä on koirille syötetty, kun se niiin tykkää, vaikka minä olen kamala enkä sille mitään anna voi muut antaa" jne. aaargh eikö niille voi riittää että annoin luvan syöttää juustoa, kinkkua, makkaraa ja lihapullaa joita itsekkin syöttelen mutta ei. Ihan kun minä en tietäisi mitä koirani maha tai elimistö kestää.. Oli jo aamulla maha sekasi raukalta ja varmaa kohta korvatki tulehtuu, toivottavasti eivät..

Teinpä tuossa joku päivä sitten netissä "Oma Rotu" testin mikä koira minulle sopisi, ja tulokseksi tuli walesi ja enkku :P Aika hyvin sitten vissiin oon rotuni osannut valita.. http://www.lampiluoto.com/omarotu/index.php 

600139.jpg
Ilona mökkitunnelmissa